Ostrożna interpretacja niektórych badań

Grudzień 8th, 2015
by admin

x fi odchudzanieWitamina D jest rekomendowana w każdej grupie wiekowej. Jednakże należy to interpretować bardzo ostrożnie. Większość dawek witaminy D jakie spożywamy nie pochodzi tylko z pożywienia a z wystawiania się na działanie promieni słonecznych. Dietetycy z Kanady twierdzą, że wystarczającą dawkę witaminy D możemy dostarczać właśnie poprzez jedzenie i przebywanie na słońcu; jednakże niemowlęta karmione piersią, osoby o ciemniejszej karnacji i te cierpiące na niektóre dolegliwości mogą potrzebować dodatkowej witaminy D w postaci suplementów. Jeżeli nie jesteś pewien jak wygląda to w twoim przypadku skontaktuj się ze swoim lekarzem. Bez względu na pogodę, ważne jest spożywanie odpowiedniej ilości wody. Podczas upalnych letnich miesięcy, wielu z nas nie wypija jej wystarczająco co prowadzi do odwodnienia i osłabionej sprawności fizycznej. Zadbanie o odpowiednie dawki wody sprawi, że będziemy mogli w pełni cieszyć się słonecznymi dniami.

Najbezpieczniejszym i najbardziej naturalnym sposobem na podniesienie tych ilości jest podwyższenie dawek jedzenia, które bogate jest w wapń, magnez, żelazo i witaminę A i w tym samym czasie próby zredukowania przyjmowania pożywienia bogatego w sód. Następujący diagram przedstawia pewne wskazówki. Jeżeli chodzi o pakowane jedzenie – czytajcie uważnie etykiety. Zwracajcie uwagę na dawki dzienne (%DV) wypunktowane obok sodu. Jeżeli dawka jest wyższa niż 15%, będzie to jedzenie z wysoką zawartością sodu i znalezienie alternatywy (mniej niż 5%DV) pomoże Ci zmniejszyć ilości w jakich go przyjmujesz.

Czy czujesz, że jest już wystarczająco gorąco? Rok 2014 był rekordowym rokiem pod względem temperatury i nie zanosi się na to, żeby w niedługim czasie miało się ochłodzić. Podwyższone temperatury oznaczają choroby spowodowane przegrzaniem, ale dobrą wiadomością jest to, że możemy chronić się poprzez spożywanie upewnianie się, że jesteśmy odpowiednio nawodnieni.

Posted in odchudzanie | Comments (0)

No comments yet

Leave a Reply

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>