Magnez i inne ważne składniki w diecie

Grudzień 4th, 2015
by admin

odchudzanie fitDostarczanie wystarczającej ilości magnezu w naszej diecie jest tak łatwe jak jedzenie ziaren, liściastych zielonych warzyw takich jak szpinak czy orzechów i produktów z nabiału. Wśród dzieci w wieku lat 9 i starszych szacuję się, że od 11 do 42% spożywanie niewystarczająco ilość witaminy A, ponownie najbardziej zagrożonę są nastolatki. Witamina A jest ważna do naprawy komórek i gojenia, do funkcjonowania systemu odpornościowego i prawidłowego wzrostu tkanek w organizmie jak również spełnia ważną rolę w podtrzymywaniu dobrego wzroku. Niedobór witaminy A może mieć negatywny wpływ na naszą zdolność zwalczania infekcji i naprawy uszkodzonych tkanek a również wpływać na nasz wzrok.

Witamina A

Chociaż niektóre produkty są bogate w witaminę A ( takie jak wątróbka ), większość z nas kończy przyjmując witaminę A w postaci beta karotenu ( z m.in pomarańczowych warzyw i owoców), który nasz organizm przerabia na witaminę A. Chociaż większość dziec w Kanadzie spełnie swoje dzienne zapotrzebowanie na żelazo, są wyjątki. Zagrożone szczególnym ryzykiem są dorastające dziewczyny, które mogą nie nadążać ze uzupełnianiem żelaza ze względu na ich miesiączki. Żelazo jest wymagane aby nasza krew transportowała tlen do komórek i tkanek naszego organizmu. Kiedy spada poziom żelazam, dzieci i nastolatki stają się zmęczone i poirytowane oraz mają problemy z apetytem, skupieniem, nauką i wydajnością w szkole.

Ponieważ zbyt wysokie spożycie żelaza również może mieć swoje konsekwencje, nie zaleca się podawania dzieciom suplementów, które go zawierają dopóki nie stwierdzi się jego faktycznego niedoboru. (twój lekarz może wykonać w tym celu specjalne testy). Zamiast tego, zaleca się przyjmowanie regularnych dawek jedzenia bogatego w żelazo, które w bezpieczny sposób zapewni bezpieczeństwo zdrowiu naszych dzieci. W przeważającej części pokazuje to, że Kanadyjskie dzieci radzą sobie całkiem dobrze w dostarczaniu swoim organizmom potrzebnych składników odżywczych, ale jest jeszcze kilka kluczowych obszarów, w których potrzebne są ulepszenia : wapń, magnez, witamina A, sód i dla niektórych żelazo.

Posted in odchudzanie | Comments (0)

No comments yet

Leave a Reply

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>